.
Как получить компенсацию за некачественную поставку электроэнергии.

Как получить компенсацию за некачественную поставку электроэнергии.

mlp / 09.01.2019

Об этом сообщила председатель Национальной комиссии, осуществляющей государственное регулирование в сферах энергетики и коммунальных услуг Оксана Кривенко в Facebook:

«Одне з наших завдань - це піклуватись за споживача. Хочу запропонувати конкретний алгоритм отримання компенсації за неякісні послуги з електропостачання.

Н К Р Е К П запроваджено гарантовані стандарти якості послуг з електропостачання, компенсації споживачам за їх недотримання.
Порядок надання компенсації споживачам затверджений постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 та набрав чинності 24.10.2018.

У яких випадках ви можете отримати компенсанцію?

Споживач отримує компенсацію у випадку недотримання оператором системи розподілу або електропостачальником встановлених гарантованим стандартом строків надання послуг та виконання робіт, а саме щодо:
- видачі технічних умов на приєднання;
- відновлення електропостачання;
- перевірки лічильника;
- відповіді на письмові звернення;
- якості електричної енергії.

Компенсація надається автоматично шляхом зменшення рахунку споживача на оплату електроенергії у строк до 75 днів з дня порушення встановлених строків.

Компанія сама визначає, яким споживачам вона має надати компенсацію, і повідомляє про це споживача.

Якщо протягом встановленого терміну компенсація не надана, розмір компенсації збільшується.
Розмір компенсації: від 100 до 200 грн – для побутових споживачів (з ПДФО), 200 – 600 грн – для непобутових.

Як можна дізнатись що вам нарахована компенсація?

Компанія зобов’язана проінформувати Вас про надання компенсації шляхом зазначення:
- у рахунку на оплату електроенергії;
- або в «особистому кабінеті» споживача на офіційному веб-сайті компанії;
- або листом на офіційному бланку».

По материалам zik.ua.

| | | | - | | | | | |