Об этом сообщила председатель Национальной комиссии, осуществляющей государственное регулирование в сферах энергетики и коммунальных услуг Оксана Кривенко в Facebook:
«Одне з наших завдань - це піклуватись за споживача. Хочу запропонувати конкретний алгоритм отримання компенсації за неякісні послуги з електропостачання.
Н К Р Е К П запроваджено гарантовані стандарти якості послуг з електропостачання, компенсації споживачам за їх недотримання. Порядок надання компенсації споживачам затверджений постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 та набрав чинності 24.10.2018.
У яких випадках ви можете отримати компенсанцію?
Споживач отримує компенсацію у випадку недотримання оператором системи розподілу або електропостачальником встановлених гарантованим стандартом строків надання послуг та виконання робіт, а саме щодо: - видачі технічних умов на приєднання; - відновлення електропостачання; - перевірки лічильника; - відповіді на письмові звернення; - якості електричної енергії.
Компенсація надається автоматично шляхом зменшення рахунку споживача на оплату електроенергії у строк до 75 днів з дня порушення встановлених строків.
Компанія сама визначає, яким споживачам вона має надати компенсацію, і повідомляє про це споживача.
Якщо протягом встановленого терміну компенсація не надана, розмір компенсації збільшується. Розмір компенсації: від 100 до 200 грн – для побутових споживачів (з ПДФО), 200 – 600 грн – для непобутових.
Як можна дізнатись що вам нарахована компенсація?
Компанія зобов’язана проінформувати Вас про надання компенсації шляхом зазначення: - у рахунку на оплату електроенергії; - або в «особистому кабінеті» споживача на офіційному веб-сайті компанії; - або листом на офіційному бланку».