.
Перечень документов, сроки рассмотрения и оплата для оформления разрешительной документации в Николаевском горисполкоме.

Перечень документов, сроки рассмотрения и оплата для оформления разрешительной документации в Николаевском горисполкоме.

mlp / 23.03.2009

В Едином разрешительном центре были представлены документы, которые позволяют горожанам получить представления о том, что они должны представить в ЕРЦ для получения различного рода разрешений.

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТА НА ВИД ПОСЛУГИ

Державна санітарно - епідеміологічна експертиза закінченого будівництва:
номер послуги – 001 - Погодження міста розташування об'єкта.
Необхідні документи: Заява; Копія генплану; Лист головного управління містобудування та архітектури.
номер послуги – 002 - Висновок по ф. № 301-0
Необхідні документи: : Заява; Копія генплану; Лист головного управління містобудування та архітектури; ТУ на водопостачання, каналізування, теплопостачання; Платіжні документи ( 240 грн. з ПДВ)
номер послуги – 003 - Висновок по ф. № 303-0
Необхідні документи: : Заява; Проектна документація; Платіжні документи ( 3,86 грн. за 1 сторінку проектної документації з ПДВ), Лист від проектувальника щодо встановлення категорійності об'єкту проектування (приймаються лише об'єкти 1-11 кат. складності)
Термін надання послуги - 7 днів.
Розгляд проектно-технічної документації -15 днів, згідно ДБН А.2.2-3-2004, п.9.11. Термін дії виданих документів вказаний у кожному висновку.
Оплата - згідно тарифів, затверджених постановою КМУ №662 від 11.05.06р. Одержувач: Миколаївська обласна СЕС р/р №35223001000056 УДК в Миколаївській області МФО 826013 (спецрахунок) Код ОКПО 05497608



ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
Щодо видачі дозволу на виконання будівельних робіт.

Документи необхідні для отримання дозволу:
а) Заява;
б) Pішення виконавчого органу відповідної ради або місцевої державної адміністрації про дозвіл на будівництво об'єкта містобудування;
в) документ, що посвідчує право власності забудовника (замовника) чи право користування (у тому числі на умовах оренди) земельною ділянкою, на якій буде розміщено об'єкт містобудування;
г) комплексний висновок державної інвестиційної експертизи для певної категорії об'єктів (не потребують експертизи: об'єкти цивільного та виробничого призначення, для затвердження проектів будівництва яких комплексний висновок державної експертизи не є обов'язковим (будівництво житла за проектами повторного застосування, крім об'єктів умовною висотою більше 73,5 м, при незмінності архітектурно-планувальних, конструктивних та технічних рішень та будинків і споруд І і II категорій складності на
непідроблювальних територіях із інженерно-геологічними умовами І категорії складності для їх ремонту та технічного переоснащення; об'єкти виробничого призначення за переліком, встановленим Кабінетом Міністрів України;
д) документи про призначення відповідальних виконавців робіт (виконроба, осіб, що виконують технічний нагляд, авторський нагляд);
є) затверджену в установленому порядку проектну документацію (будівельний генеральний план та паспорт фасаду в двох примірниках, пояснювальна записка для реєстрації).
У разі проведення реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, споруд та інших об'єктів без зміни цільового призначення об'єкта замовник (забудовник), крім рішення виконавчого органу відповідної ради, Київської та Севастопольської державної адміністрації про дозвіл на будівництво подає також копію документа, що посвідчує право власності на будинок чи споруду, або письмову згоду його власника на проведення зазначених робіт.
Термін видачі дозволу - ЗО днів.
Оплата - дозвіл надається безоплатно.

Примітка. Згідно пп.17 п.10. розділу І Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сприяння будівництву» з 16.04.09 р. буде змінено порядок отримання дозволу на виконання будівельних робіт.


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТА
щодо отримання дозволу на продовження експлуатації об'єктів, машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
1. Необхідні документи:
1.1. Заява встановленого зразка, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 15 жовтня 2003
р. №1631.
1.2. Висновок експертизи щодо спроможності суб'єкта господарювання експлуатувати об'єкт підвищеної
небезпеки з додержанням вимог законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці та
промислової безпеки, затверджений наказом Держнагляд охорони праці України від 14.04.2004 р. № 99,
для видачі дозволу територіальним управлінням.
1.3. Експлуатаційна документація (паспорта, настанови з експлуатації, інструкції тощо) на об'єкт, машини,
механізми, устаткування підвищеної небезпеки.
2. Оплата:За видачу дозволу плата відсутня (постанова Кабінету Міністрів України від 06 січня 2005 р. № 3).
3. Термін відповіді: 7 робочих днів.

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТА
для одержання висновку щодо можливості розміщення кіосків, павільйонів, пересувних торгівельних пунктів та інших споруд торгівельно - побутового призначення і об'єктів дорожнього сервісу з виїздом на місце для проведення обстеження території або окремих ділянок вулично- шляхової мережі.

1. Необхідні документи:
1.1. Заява довільної форми (по суті звернення) на ім'я начальника УДАІ УМВС України в Миколаївській області (для підприємств та організацій на фірмовому бланку або печаткою);
1.2. Копія висновку головного управління містобудування та архітектури;
1.3. Копія ситуаційної схеми або генерального плану розміщення об'єкту;
1.4. Платіжні документи
2. Оплата - згідно тарифів, затверджених Постановою КМУ 556 від 23.05.2001 р. складає: за розгляд документації -199 грн. 00 коп.; обстеження ділянки з виїздом на місце -177 грн. 00 коп.
Одержувач: УДАІ УМВС України в Миколаївській обл.
Рахунок 35225001002739, МФО826013,ЗКПО:08806381 Банк одержувача: УДКу Миколаївській обл. Призначення платежу: особ.рах № 912, або згідно рахунку бухгалтерії УДАІ УМВС (каб. № 210, тел. 21-20-45).
3. Термін відповіді - 14 днів з урахуванням проведення обстеження з виїздом на місце розташування об'єкту.

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТА
одержання комплексного висновку та дозволу
на будівництво об'єкту містобудування.
Необхідні документи:
1. заява (по суті звернення, у разі реконструкції характерні ознаки, функціональне призначення до і після реконструкції) на ім'я міського голови;
2. копії документів що посвідчують особу (свідоцтво про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності; уставних документів, паспорту - для фізичних осіб);
3. копії документів , що засвідчують право власності чи користування земельною ділянкою (в т. ч. план меж) цільове призначення якої відповідає цільовому напрямку запланованого будівництва;
4. копії документів, що посвідчують право власності на будинок, споруду або їх частку ( свідоцтво на право власності, договір купівлі-продажу, державна реєстрація, технічний паспорт), та письмову згоду власника (у разі оренди приміщень) на проведення зазначених робіт - у разі здійснення реконструкції, пристосування та реставрації, капітального ремонту, знесення об'єкту містобудування з наступним будівництвом ;
(після попереднього розгляду):
4. перед проектні, розробки, ескізний проект (для об'єктів цивільного призначення), техніко - економічний розрахунок, техніко - економічне обґрунтування (ТЕО, ТЕР для об'єктів виробничого призначення), містобудівне обґрунтування розміщення об'єкту (у кварталах існуючої забудови), які виконуються на відкоригованому топоплані М 1:500 та погоджуються у встановленому порядку відповідно до вимог державних норм до містобудівної документації;
6. технічний висновок ліцензованої проектної установи (у разі здійснення реконструкції) щодо можливості пробивання отворів, прорізів в капітальних стінах, надбудови додаткових поверхів, та ін. порушень несучих конструктивних елементів будівлі з висновками щодо забезпечення несучої спроможності конструкцій будівлі;
7. копії висновків санітарної, природоохоронної, пожежобезпечної, землевпорядної служб, органів охорони культурної спадщини (у разі, якщо об'єкт є пам'яткою або ділянка знаходиться у межах зони охорони, державтоінспекції та інших служб виконавчої влади і органів місцевого самоврядування у разі необхідності (в залежності від характеристики об'єкта) відповідно до їх повноважень;
8. згода інших власників в т.ч. суміжних, співвласників або користувачів земельних ділянок , будинків, споруд, приміщень (у разі порушення інтересів при будівництві, реконструкції, відповідно до діючого законодавства)
2. Оплата: безкоштовно
3. Термін відповіді: протягом двох місяців з дня подання заяви ( у тому числі в місячний термін - надання комплексного висновку) після надання всіх матеріалів.

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТА
одержання висновку щодо можливості розташування рекламоносіїв у межах червоних ліній вулиць або смуги відведення автомобільної дороги з виїздом на місце для проведення обстеження території або окремих ділянок вулично-шляхової мережі.

1. Необхідні документи:
1.1. Заява довільної форми (по суті звернення) на ім'я начальника УДАІ УМВС України в Миколаївській області (для підприємств та організацій на фірмовому бланку або печаткою);
1.2. Копія висновку комунального підприємства «Бюро естетики міського середовища»;
1.3Копія ситуаційної схеми або генерального плану розміщення рекламо носія (у разі встановлення рекламоносія у межах відведення автомобільної дороги - технічну документацію на установку рекламного засобу);
1.4. Копія проекту дозволу на встановлення рекламної конструкції;
1.5. Платіжні документи.
2. Оплата - згідно тарифів, затверджених Постановою КМУ №556 від 23.05.2001 р. складає: за розгляд документації - 62 грн. 00 коп.; обстеження ділянки з виїздом на місце -177 грн. 00 коп. Одержувач: УДАІ УМВС України в Миколаївській обл.
Рахунок 35225001002739, МФО826013,ЗКПО:08806381
Банк одержувача: УДК у Миколаївській обл. Призначення платежу: особ.рах № 912, або згідно рахунку бухгалтерії УДАІ УМВ С (каб. № 210, тел. 21-20-45).
3. Термін відповіді - 14 днів з урахуванням проведення обстеження з виїздом на місце розташування конструкції..

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТА

для переоформлення документів на право користування земельними ділянками при набутті права власності на нерухоме майно (купівля — продаж, дарування, успадкування тощо).

1. Необхідні документи:
1.1. Заява довільної форми (по суті звернення) на ім’я міського голови.
1.2.Доручення керівника юридичної особи або нотаріально посвідчене доручення фізичної особи (копія) щодо ведення справи по оформленню документів на право користування земельною ділянкою (за необхідності).
1.3. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (копія).
1.4. Статут (положення) юридичної особи (копія).
1.5. Довідка про внесення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (копія)(для юридичної особи).
1.6. Свідоцтво про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності - фізичної особи - (копія)(за необхідності).
1.7. Копія паспорту громадянина (1,2,10,11 стор.).
1.8. Документи, що посвідчують право власності на будівлі та споруди, які зареєстровані в КП "ММБТІ".
1.9. Відкоригований на час звернення топоплан земельної ділянки з відміткою управління
містобудування та архітектури.
1.10. Згода попереднього землекористувача на припинення права користування земельною ділянкою.
1.11. Розпорядчий документ про надання земельної ділянки попередньому землекористувачу.
1.12. Державний акт або договір оренди (копія).
2. Примітка: Даний перелік документів може бути відкоригований в процесі розгляду питання.

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТА

внесення змін до земельно-кадастрової документації, без зміни її меж, цільового використання та строку користування, який визначено рішенням міської ради.


1. Необхідні документи:
1.1. Заява довільної форми (по суті звернення) на ім'я міського голови.
1.2. Доручення керівника юридичної особи або нотаріально посвідчене доручення фізичної особи (копія) щодо ведення справи по оформленню документів на право користування земельною ділянкою (за необхідності).
1.3. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (копія).
1.4. Статут (положення) юридичної особи (копія).
1.5. Довідка про внесення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (копія)(для юридичної особи).
1.6. Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи - підприємця (копія).
1.7. Копія паспорта громадянина (1,2,10,11 стор.).
1.8. Документи, що посвідчують право власності або користування на будівлі та споруди, які зареєстровані в КП "ММБТІ".
1.10. Відкоригований на час звернення топоплан земельної ділянки з відміткою управління містобудування та архітектури.
1.11. Рішення міської ради про надання земельної ділянки (копія).
1.12. Державний акт або договір оренди землі (копія).
1.13. Ескізний проект затверджений у встановленому порядку.
2. Примітка: Даний перелік документів може бути відкоригований в процесі розгляду питання.

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТА
для оформлення документів на право користування земельними ділянками для обслуговування вбудованих та вбудовано-прибудованих приміщень.

1. Необхідні документи:
1.1. Заява довільної форми (по суті звернення) на ім'я міського голови.
1.2. Доручення керівника юридичної особи або нотаріально посвідчене доручення фізичної особи (копія) щодо ведення справи по оформленню документів на право користування земельною ділянкою (за необхідності).
1.3. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (копія).
1.4. Статут (положення) юридичної особи (копія).
1.5. Довідка про внесення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (копія)(для юридичної особи).
1.6. Свідоцтво про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності - фізичної особи (копія)(за необхідності).
1.7. Копія паспорту громадянина (1,2,10,11 стор.).
1.8. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для громадянина).
1.9. Документи, що посвідчують право власності на будівлі та споруди, або на вбудовані приміщення.
1.10. Технічний паспорт КП "ММБТІ" на будівлі, споруди, вбудовані приміщення (копія).
1.11. Висновок управління містобудування та архітектури щодо можливості оформлення правових документів на земельну ділянку.
1.12. Генплан прилеглої ділянки із зазначенням території, яка необхідна для обслуговування вбудованого або вбудовано - прибудованого приміщення, який погоджено головним архітектором міста (копія)(за необхідності).
2. Примітка: Даний перелік документів може бути відкоригований в процесі розгляду питання.

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТА
для одержання дозволу на переведення житлових приміщень у не житлові для розміщення об’єктів торгівлі, обслуговування, громадського харчування, офісів.

Необхідні документи.
1. Заява довільної форми ( по суті звернення на ім’я міського голови, погоджену із відповідними адміністраціями районів виконкому Миколаївської міської ради, службами ССС та підрозділами пожежної безпеки Держпожбезпеки МНС України в Миколаївській області;
2. Копія документа, який підтверджує право власності замовника приміщення;
3. Копія технічного паспорту приміщення, виданий КП «ММБТІ».
4. Копія свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності; якщо замовником виступає суб'єкт підприємництва;
5.Копія документа, що посвідчує особу - фізичної особи;
6. Дані про відсутність прописки у приміщення, що планується для розташування нежитлових об'єктів.
Порядок розгляду документів:
1.Заява з перерахованими вище документами і візою відповідного заступника міського голови надається до постійної комісії міської ради з питань підприємництва, інвестицій, торгівлі, побутового обслуговування та захисту прав споживачів, яка надає рекомендації щодо доцільності розташування об'єкта торгівлі, побутового обслуговування та громадського харчування на даму місті. Відповідні матеріали з рекомендаціями г стінної депутатської комісії надсилаються до управління містобудування та архітектури виконкому Миколаївської міської ради для подальшого розгляду.
2.Управління містобудування та архітектури виконкому Миколаївської міської ради в термін не пізніше 15 календарних днів з дня надходження матеріалів розглядає подані документи відповідно до архітектурно-будівельних вимог щодо можливості переведення житлового приміщення у нежитлове та проведення реконструкції. У разі позитивного висновку, замовнику надається технічне завдання (згідно з архітектурно-планувальним завдання) на розробку проекту переведення житлового приміщення у нежитлове і виконання проектних і ремонтно-будівельних робіт по розташуванню об'єктів торгівлі, побутового обслуговування та громадського харчування. Замовник надає ескізний проект, виконаний ліцензійним проектувальником.
3.Висновок управління містобудування та архітектури виконкому Миколаївської міської ради надходить до відділу координації будівництва та містобудівного кадастру, який готує рішення міськвиконкому про дозвіл на переведення житлових приміщень у нежитлові та виконання проектних і ремонтно-будівельних робіт по розташуванню об'єктів торгівлі, побутового обслуговування та громадського харчування.
0плата: Безкоштовно.
Термін відповіді: місячний термін - надання проміжної відповіді.

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТА
для отримання дозволу на продовження виконання робіт підвищеної небезпеки.

1. Необхідні документи:
1.1. Заява встановленого зразка, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 15 жовтня 2003 р. №1631.
1.2. Висновок експертизи щодо спроможності суб'єкта господарювання виконувати роботи підвищеної небезпеки з додержанням вимог законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, затверджений наказом Держнагляд охорони праці України від 14.04.2004 р. № 99, для видачі дозволу територіальним управлінням.
2. Оплата: відсутня (постанова Кабінету Міністрів України від 06 січня 2005 р. № 3).
3. Термін відповіді: 7 робочих днів.

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТА
для отримання дозволу на розміщення на території об'єктів благоустрою у вигляді сезонних об'єктів виносної торгівлі.
Необхідні документи:
Заява від суб'єктів господарювання встановленого зразка. До заяви додаються:
- копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної або фізичної особи-підприємця;
- погодження СЕС у випадках, передбачених законодавством України.
У разі розміщення виносної торгівлі у навчальних, медичних закладах тощо (договір на частку приміщення).
Оплата відсутня.
Суб'єкт господарювання, який отримав дозвіл на розміщення об'єкта на території об'єктів благоустрою, зобов'язаний сплатити збір, встановлений чинним законодавством про обов'язкові податки та збори.
Термін видачі 5 (п'ять) робочих днів
Примітка: Об'єкт благоустрою об'єктів у вигляді сезонних об'єктів виносної торгівлі згідно з рішенням міської ради від 18 вересня 2008 року № 27/51 надається тільки на період з 15 квітня по 31 жовтня.
Опис документів, необхідних для видачі документів дозвільного характеру:
Будівлі і споруди торговельного та іншого призначення ( магазини, павільйони, кіоски, товарні склади (опт), склади-магазини (опт і розниця), заклади ресторанного господарства, ринки, аптечні заклади тощо):
- заява встановленого зразка, погоджена з адміністрацією району в разі необхідності
- Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної чи фізичної особи - підприємця
- Копія документа про право заявника на використання відповідної площі або частини приміщення, площі або частини площі
- Асортиментний перелік, погоджений районною СЕС для об'єктів з продажу продовольчих товарів, міською СЕС - для закладів ресторанного господарства
- Дозвіл на початок роботи, виданий органом державного пожежного нагляду або декларація відповідності об'єкта вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
- Санітарний паспорт для аптечних закладів.
- Ліцензія (для видів діяльності, які підлягають ліцензуванню).
- Акт введення об'єкта до експлуатації, затверджений рішенням виконкому Миколаївської міської ради - при новому будівництві та переведенні житлових приміщень у нежитлові, або акт технічної комісії про прийняття стаціонарної малої архітектурної форми до експлуатації - для павільйонів та кіосків (v випадках, передбачених чинним законодавством).
- Документ, що підтверджує право користування земельною ділянкою (для кіосків, павільйонів, комплексів торговельних павільйонів, ринків крім об'єктів, розташованих на території ринків).
ОБ'ЄКТИ У ВИГЛЯДІ ВИНОСНОЇ ТОРГІВЛІ.
- Заява встановленого зразка.
- Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної чи фізичної особи – підприємця.
- Асортиментний перелік, погоджений районною СЕС для продовольчої групи товарів
- Договір на частку приміщення (для розміщення об'єктів у навчальних, медичних закладах тощо).
- Письмова згода стаціонарного об'єкта господарювання ( в разі потреби).

СЕЗОННІ ОБ”ЄКТИ ВИНОСНОЇ ТОРГІВЛІ (ПАЛАТКИ, НМЕТИ АБО СТОЛИКИ З ПАРАСОЛЬКАМИ) НА ПЕРІОД З 15 КВІТНЯ ПО 31 ЖОВТНЯ.
- Заява встановленого зразка ( у разі потреби погоджена з адміністрацією району міста).
- Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної чи фізичної особи – підприємця.
- Асортиментний перелік, погоджений районною СЕС.

НЕСТАЦІОНАРНІ ОБ'ЄКТИ СФЕРИ ПОСЛУГ, ВІПОЧИНКУ, РОЗВАГ, СПОРТУ (розташовані поза приміщеннями) На період з 01 січня по 31 грудня.
- Заява встановленого зразка.
- Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної чи фізичної особи – підприємця.
- Дозвіл територіального управління Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду (Держгірпромнагляду) по Миколаївській області - для механічних атракціонів.

БУДІВЛІ І СПОРУДИ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО ТА ПОБУТОВОГО ПРИЗНАЧЕННЯ (сфери послуг, відпочинку, розваг, спорту, грального бізнесу, виробництва).
- Заява встановленого зразка, погоджена з адміністрацією району міста у разі потреби.
- Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної чи фізичної особи – підприємця.
- Копія документа про право заявника на використання відповідного приміщення або частини приміщення, площі або частини площі.
- Асортиментний перелік, погоджений районною СЕС для об'єктів виробництва (з випуску харчових товарів).
- Дозвіл на початок роботи, виданий органом державного пожежного нагляду, або декларація відповідності об'єкта вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
- Ліцензія (для видів діяльності, які підлягають ліцензуванню).
- Акт введення об'єкта до експлуатації, затверджений рішенням виконкому Миколаївської міської ради - при новому будівництві та переведенні житлових приміщень у нежитлові, або акт технічної комісії про прийняття стаціонарної малої архітектурної форми до експлуатації - для павільйонів та кіосків (у випадках, передбачених чинним законодавством).
- Документ, що підтверджує право користування земельною ділянкою (для кіосків, павільйонів, ринків, автозаправних станцій, автомобільних стоянок), крім об'єктів, розташованих на території ринків.

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТА
для поновлення договору оренди земельної ділянки без зміни
її цільового використання.
Необхідні документи:
1.1. Заява довільної форми (по суті звернення) на ім'я міського голови. 1.2. Доручення керівника юридичної особи або нотаріально посвідчене доручення фізичної особи (копія) щодо ведення справи по оформленню документів на право користування земельною ділянкою (за необхідності).
1.3. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (копія).
1.4. Статут (положення) юридичної особи (копія).
1.5. Довідка про внесення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (копія)(для юридичної особи).
1.6. Свідоцтво про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності – фізичної особи (копія)(за необхідності).
1.7. Копія паспорту громадянина (1,2,10,11 стор.).
1.8. Відкоригований на час звернення топоплан земельної ділянки з відміткою управління містобудування та архітектури.
1.9. План відведення земельної ділянки та матеріали перенесення на місцевість меж земельної ділянки.
1.9. Документи, які посвідчують внесення орендної плати у повному обсязі.
Примітка: Даний перелік документів може бути відкоригований в процесі розгляду питання.

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТА
для оформлення документів на право користування земельними ділянками для обслуговування багатоповерхових житлових будинків, будівель і споруд та вбудованих приміщень.
1. Необхідні документи:
1.1. Заява довільної форми (по суті звернення) на ім'я міського голови.
1.2. Доручення керівника юридичної особи або нотаріально посвідчене доручення фізичної особи (копія) щодо ведення справи по оформленню документів на право користування земельною ділянкою (за необхідності).
1.3. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (копія).
1.4. Статут (положення) юридичної особи (копія).
1.5. Довідка про внесення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (копія) (для юридичної особи).
1.6. Свідоцтво про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності - фізичної особи (копія) (за необхідності).
1.7. Копія паспорту громадянина (1,2,10,11 стор.).
1.8. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для громадянина).
1.9. Документи, що посвідчують право власності на будівлі та споруди, або на вбудовані приміщення.
1.10. Технічний паспорт КП "ММБТІ" на будівлі, споруди, вбудовані
приміщення (копія).
2. Примітка: Даний перелік документів може бути відкоригований в процесі розгляду питання.

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТА
для оформлення документів на зміну цільового призначення земель, які перебувають у власності громадян або юридичних осіб.

Необхідні документи:
1.1. Заява довільної форми (по суті звернення) на ім'я міського голови.
1.2. Доручення керівника юридичної особи або нотаріально посвідчене доручення фізичної особи (копія) щодо ведення справи по оформленню документів на право користування земельною ділянкою (за необхідності).
1.3. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (копія).
1.4. Статут (положення) юридичної особи (копія).
1.5. Довідка про внесення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (копія)(для юридичної особи).
1.6. Державний акт про право власності на землю (копія).
1.7. Письмова згода співвласників земельної ділянки на зміну цільового призначення частини земельної ділянки (за необхідності).
1.8. Копії паспорту землевласника та співвласників земельної* ділянки (1,2,10,11 стор.).
1.9. Топографічний план земельної ділянки в масштабі 1:500, виготовлений не пізніше початку року подачі заяви.
1.10. Ескізний проект об'єкта з визначенням розмірів та площі земельної ділянки на генплані, погодженому головним архітектором міста.
1.11. Висновок управління містобудування та архітектури про можливість зміни цільового призначення земельної ділянки або її частини та встановлення обмежень, земельних сервітутів на використання земельної ділянки або її частини.
2. Примітка: Даний перелік документів може бути відкорегований в процесі розгляду питання.

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТА
для погодження відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земляних робіт, реалізація яких може позначитися на стані пам'яток місцевого значення, їх територій і зон охорони, та виконання інших повноважень, делегованих центральним органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини відповідно до закону.
Необхідні документи:
• Заява щодо можливості здійснення робіт по вказаній послузі (форма довільна)
• Попереднє погодження відповідного органу охорони культурної спадщини нижчого рівня
• Для об'єктів, розташованих в історичних частинах міст обласного значення - Історико - містобудівне обґрунтування, для об'єктів, розташованих в інших населених пунктах області - проект реставраційного завдання
• Проектна документація
II. Термін надання послуги - 5 днів.


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТА
для погодження відчуження або передачі пам'яток місцевого значення (крім пам'яток, які не підлягають приватизації) їхніми власниками чи повноваженими ними органами іншим особам у володіння, користування або управління

I. Необхідні документи:
Письмове повідомлення власника або уповноваженого ним органу із зазначенням ціни та інших умов продажу (форма довільна)
II. Термін надання послуги: Один місяць.

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТА
для внесення змін до рішень виконкому міської ради щодо зміни та надання адрес

Необхідні документи:
1.1. Для надання чи зміни адрес об'єктам нерухомості власник майна подає заяву встановленого зразка
1.2. До заяви додаються такі документи:
- копія право встановлювального документа, який підтверджує право користування землею заявником;
- копія свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності, а для фізичної особи - копія паспорта;
- копія право встановлювального документа, який підтверджує право власності заявника на об'єкт нерухомого майна;
- копія плану території двору з нанесенням об'єктів, ксерокопія
технічного паспорта об'єкта нерухомості;
- акт державної приймальної або державної технічної комісії про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта;
- рішення виконкому міської ради щодо затвердження акта про прийняття об'єкта в експлуатацію;
- Довідка головного управління містобудування та архітектури щодо внесення пропозиції до адреси;
- довідка комунального підприємства "Миколаївське міжміське бюро технічної інвентаризації" щодо відсутності зареєстрованого у місті Миколаєві об'єкта нерухомості за адресою, яка вказана в довідці головного управління містобудування та архітектури;
- довідка з архіву щодо відсутності рішення щодо зміни адреси (за необхідності).
2. Термін надання послуги - 30 днів
3. Оплата - безкоштовно.

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТА
для погодження проектів відведення та надання земельних ділянок, у тому числі тих, що призначаються для сільськогосподарських потреб, погодження зміни землевласника, землекористувача в межах повноважень, делегованих центральним органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини.

I. Необхідні документи:
• Проекти землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
• Попередні висновки відповідного органу охорони культурної спадщини нижчого рівня.
• У разі наявності попередніх вимог органів охорони культурної спадщини, а також здійснення реконструкції об'єктів або нового будівництва в зонах охорони пам'яток та історичному центрі (історичному ареалі):
- експертні висновки за результатами археологічних досліджень (розкопок, розвідок тощо);
- погоджені органами охорони культурної спадщини архітектурні проекти
II. Термін надання послуги - 5 днів.

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТА
на відновлення земляних робіт після завершення археологічних досліджень відповідної території.
І. Необхідні документи:
Звіт про проведення археологічних досліджень
Наукові експертні висновки щодо результатів археологічних досліджень
II. Термін надання послуги: - 5 робочих днів.

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТА
для надання письмового дозволу на розміщення зовнішньої реклами

І. Необхідні документи:
Для попереднього розгляду:
1. Заява встановленого зразка.
2. Фотокартка місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів) з розташуванням комп'ютерного макета запланованого рекламного засобу та ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням (формат А-4), виконаний спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями.
3. Копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи - підприємця, для філій - положення про філію та довідку Миколаївського обласного управління статистики про реєстрацію.
4. Довідка про відсутність заборгованості по усіх раніш укладених договорах на надання місця для розміщення зовнішньої реклами.
5. Доручення керівника юридичної особи або нотаріально посвідчене доручення фізичної особи для ведення справи по оформленню документів на розміщення зовнішньої реклами (у разі оформлення документів довіреною особою).
Термін розгляду та прийняття рішення про встановлення пріоритету -10 днів. Термін укладання договору на встановлення пріоритету - 3 дні.
Термін розгляду та прийняття рішення про відмову у встановленні пріоритету -13 днів.
У разі позитивного попереднього розгляду для підготовки рішення виконкому міської ради заявником додатково додаються:
1) Два примірники належним чином оформлених та узгоджених дозволів, у тому числі узгоджена у встановленому порядку схема розміщення зовнішньої реклами.
Дозвіл погоджується з:
- власником місця або уповноваженим ним органом (особою); на вимогу робочого органу:
- Державтоінспекцією;
- відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та об'єктів природно-заповідного фонду;
- утримувачем інженерних комунікацій. Схема виконується спеціалізованим підприємством, установою та організацією - послуга платна, договірна;
Узгодження схеми Єдиною комісією згідно з інформаційною карткою № 8.
2) Розроблений спеціалізованим підприємством, установою та організацією та узгоджений у визначеному порядку проект рекламної конструкції. Виконання проекту рекламної конструкції - послуга платна, договірна.
3) Висновок технічної експертизи про можливість встановлення дахової конструкції, виконаний спеціалізованим підприємством, установою, та організацією (у разі розміщення дахової рекламної конструкції). Виконання висновку - послуга платна, договірна.
4) Довідка про відсутність заборгованості по усіх раніш укладених договорах на надання місця для розміщення зовнішньої реклами.
Термін узгодження та підготовки заявником необхідних документів - 3 місяці згідно з рішенням про встановлення пріоритету.
Термін узгодження та підготовки заявником необхідних документів може бути продовженим ще на 3 місяці згідно з рішенням про продовження терміну пріоритету згідно з заявою суб'єкта господарювання.
Термін підготовки головним управлінням містобудування та архітектури Проекту рішення виконкому міської ради про дозвіл на розміщення зовнішньої реклами -15 днів.

Для підготовки рішення виконкому міської ради про продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами заявником надаються:
1) Заява про продовження строку дії Дозволу ;
2) Оригінал Дозволу зі схемою розміщення рекламо носія (крім фасадних та дахових конструкцій).
3) Копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи - підприємця, для філій - положення про філію та довідку облстатуправління про реєстрацію.
4) Довідка про відсутність заборгованості по усіх раніш укладених договорах на надання місця для розміщення зовнішньої реклами.
5) Доручення керівника юридичної особи або нотаріально посвідчене доручення фізичної особи для ведення справи по оформленню документів на розміщення зовнішньої реклами (у разі оформлення документів довіреною особою).
Для підготовки рішення виконкому міської ради про переоформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами заявником надаються:
1) Заява про переоформлення Дозволу:
2) Документ, який засвідчує право власності на рекламний засіб (акт приймання-передавання);
3) Оригінал зареєстрованого дозволу у тому числі схема розміщення зовнішньої реклами (крім фасадних та дахових конструкцій);
4) Письмове погодження власника місця розташування рекламного засобу або уповноваженого ним органу (особи);
5) копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи - підприємця;
6) банківські реквізити, ідентифікаційний код юридичної особи або ідентифікаційний номер фізичної особи - платника податків, зборів та інших обов'язкових платежів;
7) довідка про відсутність заборгованості по раніше укладеному договору на надання місць для розміщення зовнішньої реклами.


ВИСНОВОК №
про можливість вибору місця розташування земельної ділянки

Розглянувши матеріали, надані (назва юридичної особи, прізвище ФОП) , щодо погодження вибору місця розташування земельної ділянки орієнтовною площею га в (адреса міст розташування ділянки) Миколаївської області, передбаченої для (призначення), управління культури Миколаївської облдержадміністрації на підставі статей 6 та 37 Закону України «Про охорону культурної спадщини», статті 151 Земельного кодексу України погоджує можливість вибору місця розташування зазначеної земельної ділянки за умов:
а) погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної
ділянки з управлінням культури облдержадміністрації;
б) заборони проведення будь-яких земляних або будівельних робіт до
отримання вищезазначеного погодження;
в) Висновок дійсний протягом року з дня видачі.

ВИСНОВОК №
про погодження проекту відведення земельної ділянки

Розглянувши проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки
в постійне користування (в оренду) (назва юридичної' особи, прізвище ФОП) управління культури Миколаївської облдержадміністрації на підставі статей 6 та 37 Закону України «Про охорону культурної спадщини», статей 17 та Земельного кодексу України погоджує зазначений проект та вважає за можливе надати в постійне користування (в оренду) (назва юридичної особи, прізвище ФОП) земельну ділянку, загальною площею га, із земель (якої власності) , розташовану (адреса міст розташування ділянки) Миколаївської
області, для (призначення) за умов:
а) використання земельної ділянки тільки за вказаним призначенням;
б) припинення на ній будь-яких земельних робіт у разі знахідки
археологічного або історичного характеру та повідомлення про це протягом однієї доби управління культури облдержадміністрації та місцеву раду. Земельні роботи не можуть бути відновлені без письмового дозволу управління культури облдержадміністрації;
в) Висновок дійсний: для оформлення землевпорядної документації - протягом року; щодо виконання умов - постійно.


ВИСНОВОК №
про погодження проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки
Розглянувши проект землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки, що перебуває у власності (в оренді) (назва юридичної особи, прізвище ФОП) , управління культури Миколаївської облдержадміністрації на підставі статей 6 та 37 Закону України «Про
охорону культурної спадщини» погоджує зазначений проект та вважає за можливе змінити цільове призначення земельної ділянки площею га, наданої у власність (в оренду) (назва юридичної особи, прізвище ФОП), розташованої в (адреса міст розташування ділянки) , та використовувати її в подальшому для (нове призначення) за умов:
а) використання земельної ділянки тільки за вказаним призначенням;
б) припинення власником ділянки на ній будь-яких земельних робіт у разі
знахідки археологічного або історичного характеру та повідомлення про це протягом однієї доби управління культури облдержадміністрації та місцеву раду.
Земельні роботи не можуть бути відновлені без письмового дозволу управління культури облдержадміністрації;
в) Висновок дійсний: для оформлення землевпорядної документації - протягом року; щодо виконання умов - постійно.


ПОРЯДОК
надання довідки щодо оцінки якісного стану зелених насаджень, розташованих у зоні відведення земельної ділянки
1. Порядок надання довідки щодо оцінки якісного стану зелених насаджень, розташованих у зоні відведення земельної ділянки (далі - Порядок) розроблено відповідно до Законів України "Про звернення громадян", "Про інформацію", "Про охорону навколишнього природного середовища", "Про благоустрій населених пунктів", "Про місцеве самоврядування в Україні", Правил утримання зелених насаджень в населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.06 № 105, рішення Миколаївської міської ради від 19.04.07 № 12/21 "Про затвердження Правил благоустрою, санітарного утримання територій, забезпечення чистоти і порядку в м. Миколаєві".
2. Даний Порядок регулює процедуру видачі довідок щодо оцінки якісного стану зелених насаджень, розташованих у зоні відведення земельної ділянки для обслуговування або будівництва об'єктів.
3. Довідка видається управлінням охорони навколишнього природного середовища департаменту ЖКГ фізичним особам, підприємствам, установам і організаціям, незалежно від форм власності і підпорядкування.
4. Довідку щодо оцінки якісного стану зелених насаджень, розташованих у зоні відведення земельної ділянки, повинні отримувати фізичні особи, суб'єкти господарювання міста, незалежно від форм власності і підпорядкування, які оформлюють відведення земельних ділянок на території міста (зразок довідки додається).
5. Порядок отримання довідки
Особа, яка має намір отримати довідку, надає до управління охорони навколишнього природного середовища департаменту ЖКГ наступні документи:
• заяву на ім'я заступника директора департаменту ЖКГ – начальника управління охорони навколишнього природного середовища;
• кадастровий план земельної ділянки чи затверджений ситуаційний план, генплан забудови (1:10000 та 1:500).
6. Порядок розгляду документів, наданих для отримання довідки
1. Управління охорони навколишнього природного середовища департаменту ЖКГ розглядає наданий пакет документів; які зазначені у п. 5, і здійснює обстеження об'єкта з виїздом на місце. Термін - 1 місяць.
2. При обстеженні об'єкта визначається фактична наявність зелених насаджень, порода та їх якісний стан. надання довідки щодо оцінки якісного стану зелених насаджень, розташованих у зоні відведення земельної ділянки.

| | | | - | | | | | |